Darmowa wysyłka od 199zł
Ulubione 0
Twój schowek ulubionych jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty i przykro nam...
Strona główna » Reklamacje
  • PayU
  • Przelewy24
  • PayU Raty

Reklamacje

Szanowni Klienci!

Nasza firma niezmiennie od wielu lat stara się wybrać i zaoferować do sprzedaży towar o najwyższej jakości.Jednakże zawsze mogą przydarzyć się usterki sprzedanego towaru.W związku z tym podamy Państwu kilka wskazówek dotyczących realizowania zgłoszeń reklamacyjnych w naszym sklepie.

Większość towarów sprzedawanych w Sklepie Internetowym URWIS objętych jest gwarancją Producenta lub Importera, obowiązującą na terenie Polski. Jeżeli nie zastrzeżono w karcie gwarancyjnej innego terminu, termin gwarancji wynosi nie mniej niż dwa lata licząc od dnia, kiedy towar został Klientowi wydany tj.od dnia  fizycznego otrzymania towaru przez Klienta (zgodnie z Art.44 pkt.27 par.4 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014). 
Towary nieposiadające karty gwarancyjnej objęte są 2 letnim prawem rękojmi. Klient sam podejmuje decyzję z której opcji skorzysta podczas składania reklamacji.

Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 


Jeżeli w karcie gwarancyjnej produktu nie napisano inaczej, gwarancja realizowana jest przez Producenta za pośrednictwem Sprzedawcy, w tym wypadku przez URWIS Angelika Smolarek-Łuszczek, ul. Parkowa 16, 55-010 Żerniki Wrocławskie.

 

Produkt zgłoszony do reklamacji zostanie odebrany, a po naprawie/wymianie dostarczony z powrotem do Konsumenta na koszt Sprzedawcy. Konsument zobligowany jest do bezpiecznego zapakowania towaru w taki sposób aby nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu do Producenta lub Serwisu realizującego zobowiązania gwarancyjne. Nie jest wymagane fabryczne opakowanie. 

 

W przypadku wystąpienia problemów z towarem przyjmujemy zgłoszenia w kilku dogodnych dla klientów formach:



Zgłoszenie przez pocztę e-mail:
prosimy o zgłoszenie na adres e-mail : urwis@urwis.com.pl (24/7 przez 365 dni w roku).
Aby dokonać poprawnego zgłoszenia przez tę formę kontaktu należy w mailu wpisać:
-Imię i Nazwisko Klienta
-telefon kontaktowy
-datę nabycia towaru
-nazwę reklamowanego towaru
-opis usterki/ wady oraz kiedy usterka/wada została zauważona (określić czas)
-określić żądanie: (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy (przy wadzie istotnej)


Zgłoszenie za pomocą Formularza Reklamacyjnego:
(dla niezalogowanych klientów i nie posiadających w naszym sklepie konta)

Proszę skorzystać z formularza na naszej stronie: Formularz reklamacyjny
 


Zgłoszenie poprzez zalogowanie się do Panelu Klienta: 
(dla Klientów posiadających konto w naszym sklepie)

Proszę skorzystać skorzystać z formularza "Napisz zgłoszenie" znajdującego się w Panelu klienta, po uprzednim zalogowaniu się do konta: TUTAJ się zalogujesz.

 

 

Sklep Internetowy Urwis odpowiada za niezgodność towaru z umową w okresie 2 lat od momentu dostarczenia towaru do klienta. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.


Życzymy przyjemnego użytkowania naszych produktów!


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu