Nie możesz do nas przyjechać?
Wyślij do naprawy do naszego serwisu!
(przed wysyłka skontaktuj się z nami i zapytaj czy naprawimy Twoja usterkę)
Przesyłkę wyślij na adres naszego serwisu (pocztą lub kurierem):
URWIS
ul. Parkowa 16
55-010 Żerniki Wrocławskie
tel. (+48) 508-314-983
Możesz też przesłać do paczkomatu Inpost:
Paczkomat:
ZWR01M
ul. Wrocławska 14
55-010 Żerniki Wrocławskie
tel.508-314-983
e-mail: urwis@urwis.com.pl
Pamiętaj o wypełnieniu i dołączeniu formularza: Formularz Naprawy - KLIKNIJ!
Chcesz szybko wysłać do nas przesyłkę do serwisu? Kliknij na baner poniżej!
To wygodne zwroty ale też obsługują wysyłki skierowane do naszego serwisu.
Przesyłka automatycznie zostanie zaadresowana do nas!
Jak to działa?
Krok 1
Wypełnij formularz (kliknij w obrazek, pobierz pdf): Formularz Naprawy - KLIKNIJ!
Krok 2
Spakuj przesyłkę. Nie zapomnij dołączyć wypełnionego formularza!
Krok 3
Kliknij w WYGODNE ZWROTY - od razu możesz wygenerować list przewozowy dla kuriera lub kod do Paczkomatu.
Krok 4
Na podstawie uzyskanego numeru lub z etykietą nadaj paczkę w Paczkomacie, przekaż kurierowi lub dostarcz do punktu nadania (w zależności jaka opcja została wybrana).
Krok 5
Wróć do domu, napij się kawki a my się już wszystkim zajmiemy.
Za kilka dni przesyłka z naprawionym przedmiotem wróci do Ciebie!
Za wszystko zapłacisz przy odbiorze;-)