Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez URWIS Angelika Smolarek-Łuszczek (adres miejsca prowadzenia działalności i adres do doręczeń: ul. Parkowa 16, 55-010 Żerniki Wrocławskie), NIP 8961608557, REGON 520588143, adres poczty elektronicznej: urwis@urwis.com.pl, numer telefonu (+48)508314983, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, z którą możesz skontaktować się poprzez pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość na adres urwis@urwis.com.pl. Możesz również skorzystać z poczty tradycyjnej - URWIS ul. Parkowa 16, 55-010 Żerniki Wrocławskie.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu: realizacji umowy lub podejmowania działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed jej zawarciem (realizacja zamówienia) lub w celu realizacji umowy lub podejmowania działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed jej zawarciem (założenie konta w sklepie internetowym). Podstawą prawną przetwarzania danych dla wskazanych celów jest Art. 6, ust. 1, lit. b RODO.
Jeśli przetwarzamy Twoje dane na podstawie zgody, masz prawo do jej cofnięcia. Masz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, żądania od Administratora dostępu do danych, które Cię dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania i przeniesieniu danych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków:
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców, w zależności od Twojego wyboru sposobu realizacji umowy lub innej czynności przetwarzania:
Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko do czasu ustania obowiązku prawnego (realizacja zamówienia) lub do czasu rezygnacji osoby, której dane dotyczą usługi konta w sklepie internetowym (rozwiązanie umowy o świadczenie usługi droga elektroniczną).
Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług Elektronicznych w Sklepie Internetowym. Efektem korzystania z profilowania w Sklepie Internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Sklepu Internetowego. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie Internetowym.